ساعت گارمین Forerunner 235

ساعت گارمین Forerunner 235

ساعت جی پی اس دار مخصوص ورزش دو با ضربان سنج قلب مچی

ساعت گارمین FORERUNNER 235

 ساعت گارمین FORERUNNER 235
خرید ساعت گارمین Forerunner 235 Frost Black

– ویژگی های اتصال¹: آپلود خودکار در Garmin Connect، پیگیری زنده فعالیت، هشدارهای صوتی، آگاه کننده های هوشمند و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
– پیگیری کننده فعالیت² تعداد قدم ها، مسافت، کالری مصرفی و مدت زمان خواب روزانه شما را محاسبه می کند
– دانلود فیلدهای اطلاعات، صفحه نمایش های ساعت، ویجت ها و اپلیکیشن ها از Connect IQ

اندازه گیری ضربان قلب از روی مچ
ساعت گارمین فوررانر 235 با تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی Elevate، ضربان قلب شما را در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته اندازه گیری می کند و شما این امکان را دارید تا ضربان قلب خود را بدون نیاز به نوار ضربان سنج قلب اندازه گیری کنید. نوارهای رنگی روی صفحه نمایش ساعت، ناحیه های ضربان قلب و تعداد ضربان قلب در دقیقه را بصورت همزمان نمایش می دهند.

 

ساعت گارمین Forerunner 235 Frost Black

ساعت گارمین Forerunner 235 Frost Black
خرید ساعت گارمین Forerunner 235 Frost Black

شخصی سازی ساعت و تمرین ها
هیچ دو دونده ای شبیه همدیگر نیستند و هدف های آنها یکسان نیست. با دانلود تمرین های پیشرفته و برنامه ریزی تمرین ها از Garmin Connect، ساعت خود را برای رسیدن به اهداف تان شخصی سازی کنید. حتی شما می توانید از Connect IQ، فیلدهای اطلاعات را شخصی سازی کنید، صفحه نمایش های ساعت را دانلود کنید، ویجت ها و برنامه های کاربردی را بصورت رایگان دریافت کنید.

 

ساعت گارمین Forerunner 235 Black Gray

ساعت گارمین Forerunner 235 Black Gray
خرید ساعت گارمین فوررانر 235

دویدن در مسیرهای شناخته شده و آفرود (ناشناخته)
هنگامی که در فضای داخلی سالن و یا روی تردمیل می دوید، شتاب سنج داخلی ساعت، بدون نیاز به فوت پاد بصورت جداگانه، اطلاعات سرعت و مسافت شما را به دست می آورد. هنگامی که یک بار دویدید، ساعت علاوه بر ثبت اطلاعات ورزش، با پیگیری کننده فعالیت، قدم ها و کالری مصرفی را نیز در طول روز، ثبت می کند. علاوه بر این اگر بیشتر از یک ساعت بنشینید، ساعت به شما یادآوری می کند که باید حرکت کنید. ساعت گارمین فوررانر 235 با ماهواره های جی پی اس و گلوناس سازگار است و می تواند موقعیت شما را بسرعت و دقت، حتی اگر در عمق جنگل و یا نزدیک ساختمان های بلند باشید، تعیین کند.

 

ساعت گارمین Forerunner 235 Black Red

ساعت گارمین Forerunner 235 Black Red

بسیار ساده است. خلاص!
بطور مختصر، چارت ها، گراف ها، نقشه هایی که به سادگی قابل فهم هستند، به شما این امکان را می دهند تا فعالیت ها، مسیر رسیدن به هدف های پیش رو را مشاهده نمائید و اطلاعات مرتبط را توسط شبکه آنلاین Garmin Connect بصورت بی سیم آپلود کرده و به اشتراک بگذارید. بنابراین شما می توانید با دوستان و اعضای خانواده در برنامه هفتگی یا در مسابقه های دو رقابت کنید و نتیجه را بصورت همزمان با استفاده از ویژگی LiveTrack مقایسه کنید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه های کاربردی با اتصال بی سیم، وضعیت فعلی شرایط آب و هوا را دریافت نمائید و پیش بینی ها و آگاه سازهای هوشمند را از سایر وسایل سازگار با گارمین دریافت کنید.

 

هنگامی که با یک تلفن هوشمند سازگار مطابقت داده شد1
پیگیری کننده دقیق فعالیت²
هنگام استفاده از اپلیکیشن Garmin Connect Mobile³

About Author

X