ساعت گارمین Forerunner 630

ساعت گارمین Forerunner 630

ساعت هوشمند جی پی اس دار با معیارهای پیشرفته دویدن

ساعت گارمین Forerunner 630

ساعت گارمین Forerunner 630

– ساعت جی پی اس دار مخصوص ورزش دو با صفحه نمایش لمسی رنگی رزولوشن بالا
– ارائه دینامیک¹ پیشرفته برای دویدن، شامل مدت زمان تعادل در تماس با زمین، طول گام، نسبت عمودی
– ویژگی های میزان استرس، شرایط عملکرد، آستانه لاکتیک²
– ویژگی های اتصال³: آپلود خودکار روی Garmin Connect، پیگیری فعالیت جاری، هشدارهای صوتی، کنترل پخش موسیقی، آگاه کننده های هوشمند و به اشتراک گذاری روی شبکه های اجتماعی
– دانلود فیلدهای اطلاعات، صفحه نمایش های ساعت، ویجت ها و برنامه های کاربردی از Connect IQ

خرید ساعت گارمین فوررانر 630 آبی تیره همراه با ضربان سنج قلب HRM-Run

همه عددها برای سنجش یک دونده
اگر شما برای اولین مسابقه دو ماراتن تمرین می کنید و یا برای شکستن رکورد قبلی خود، ساعت گارمین فوررانر 630 همه اطلاعاتی را که برای تمرین کردن و مسابقه دادن نیاز دارید، ارائه می کند. با مطابقت دادن ساعت گارمین فوررانر 630 با ضربان سنج قلب HRM-Run که آهنگ حرکت، نوسان عمودی و مدت زمان تماس با زمین¹ را اندازه گیری می کند، وضعیت روی فرم بودن خود را بررسی کنید. علاوه بر این، دینامیک پیشرفته برای دویدن، شامل مدت زمان تعادل در تماس با زمین، طول گام، نسبت عمودی نیز ارائه می شوند.

ساعت اسپرت forerunner 630 blue white

ساعت اسپرت forerunner 630 blue white

ثابت کردن توانایی های شما 
ساعت گارمین فوررانر 630، هنگامی که پایتان را پشت خط مسابقه می گذارید، برای کمک به دریافت بیشتر اطلاعات تمرین ها و احساس اطمینان از کاری که می توانید انجام دهید، معیارهای فیزیولوژیکی را توسعه داده است. ساعت فوررانر 630 آستانه لاکتیک شما را در تست راهنما، فرا می گیرید، که شما می توانید که قلب تان را آموزش دهید تا ناحیه ها را تنظیم کند. بطور کلی فشار تمرین ها، خواب، تغذیه و استرس زندگی روزانه، نقش مهمی را در انجام یک تمرین سخت، دارا هستند. برای بدست آوردن یک ایده بهتر از روزهایی که باید سخت تمرین کنید و یا بعنوان روزهای که باید استراحت کنید، ساعت فوررانر 630 میزان استرس را براساس میزان ضربان قلب ارائه می کند.


شرایط عملکرد نیز یکی از ویژگی هایی است که می تواند به شما برای مدت زمانی که باید تمرین کنید، ایده بدهد. هنگامی که می دوید، این ویژگی، سرعت، ضربان قلب و تغییرات ضربان قلب را برای ایجاد یک ارزیابی واقعی از توانایی شما در انجام تمرین، آنالیز می کند.

هنگامی که استراتژی خود را برای مسابقه بعدی، برنامه ریزی می کنید، ساعت فوررانر 630 مقدار VO2 max² را اندازه گیری می کند و شما می توانید زمان مسابقه را برای مسافت های مختلف، که با یک زمان هدف ارائه شده، پیش بینی کنید. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد تا از زمان متوقف کردن تمرین ورزشی بعد از یک تمرین خسته کننده یا یک مسابقه، با توصیه کننده داخلی ساعت برای ریکاوری2، آگاه شوید.

ساعت گارمین forerunner 630 black white

ساعت ورزشی forerunner 630 black white

شخصی سازی ساعت و تمرین ها
هیچ دو دونده ای شبیه همدیگر نیستند و هدف های آنها یکسان نیست. با دانلود تمرین های پیشرفته و برنامه ریزی تمرین ها از Garmin Connect، ساعت خود را برای رسیدن به اهداف تان شخصی سازی کنید. حتی شما می توانید از Connect IQ، فیلدهای اطلاعات را شخصی سازی کنید، صفحه نمایش های ساعت را دانلود کنید، ویجت ها و برنامه های کاربردی را بصورت رایگان دریافت کنید.

ساعت گارمین Forerunner 630 Midnight Blue

ساعت گارمین Forerunner 630 Midnight Blue

خرید ساعت گارمین فوررانر 630 آبی تیره همراه با ضربان سنج قلب HRM-Run

بسیار ساده است. لپ کلام!
بطور مختصر، چارت ها، گراف ها، نقشه هایی که به سادگی قابل فهم هستند، به شما این امکان را می دهند تا فعالیت ها، مسیر رسیدن به هدف های پیش رو را مشاهده نمائید و اطلاعات مرتبط را توسط شبکه آنلاین Garmin Connect بصورت بی سیم آپلود کرده و به اشتراک بگذارید. بنابراین شما می توانید با دوستان و اعضای خانواده در برنامه هفتگی یا در مسابقه های دو رقابت کنید و نتیجه را بصورت همزمان با استفاده از ویژگی LiveTrack مقایسه کنید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه های کاربردی با اتصال بی سیم، وضعیت فعلی شرایط آب و هوا را دریافت نمائید و پیش بینی ها و آگاه سازهای هوشمند را از سایر وسایل سازگار با گارمین دریافت کنید.

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 630 Black and White
ساعت ورزشی گارمین Forerunner 630 Black and White

هنگام مطابقت پیدا کردن با ضربان سنج قلب HRM-Run، در بعضی از مدل ها همراه با ساعت و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شوند.¹
هنگام مطابقت پیدا کردن با نوار ضربان سنج قلب، در بعضی از مدل ها همراه با ساعت و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شوند.²
هنگامی که با یک تلفن هوشمند سازگار مطابقت پیدا کند.³
هنگام استفاده از برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile4


www.66s.ir
www.64s.ir
www.78s.ir
www.eTrex10.ir
www.eTrex20x.ir
www.eTrex30x.ir
www.Montana680.ir
www.Oregon750.ir

About Author

X