جی پی اس گارمین اورگون 750

جی پی اس گارمین اورگون 750

جی پی اس دستی مقاوم با دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس، وای فای، دوربین و امکانات دیگر

جی پی اس گارمین Oregon 750جی پی اس گارمین Oregon 750
خرید جی پی اس گارمین اورگون 750

– دارا بودن سیستم دوگانه دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس، کارآیی بهتری به دستگاه در شرایط چالش برانگیز جغرافیایی نسبت به جی پی اس به تنهایی می دهد
– طراحی مجدد آنتن، قطب نمای سه محوره با شتاب سنج و سنسورهای ارتفاع سنج بارومتریک به آن کارآیی و دریافت بیشتر را می دهد
– صفحه نمایش 3 اینچی لمسی قابل مشاهده در زیر نور خورشید با قابلیت چرخش تصویر (بصورت افقی و عمودی)
– ارتباط توسعه یافت بی سیم (وای فای، بلوتوث، ANT پلاس)، شامل دریافت آگاه کننده های هوشمند¹ و آپلود خودکار در انجمن آنلاین Garmin Connect و پشتیبانی از Active Weather و Geocaching Live
– دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و ژئوتگ دار کردن خودکار تصاویر

جی پی اس دستی گارمین اورگون 750

جی پی اس دستی گارمین اورگون 750

در یک نگاه
آنتن جی پی اس دستی گارمین اورگون 750 برای دریافت بهتر ماهواره های جی پی اس و گلوناس طراحی مجدد شده، تا تجربه بهتری از گردش در فضای باز را در نوک انگشتانتان داشته باشید. اگر به پیاده روی، شکار، سنگ نوردی، کایاک سواری یا هر ورزش دیگری بپردازید، این مسیریاب مقاوم برای هر چیزی آماده است. ویژگی ارتباط چندگانه (وای فای، بلوتوث و ANT پلاس)، پشتیبانی از Active Weather همراه با پوشش رادار متحرک، یک سال عضویت تصاویر ماهواره ای BirdsEye Satellite Imagery و قطب نمای سه محوره و ارتفاع سنج بارومتریک از جمله ویژگی های این جی پی اس است.

جی پی اس گارمین اورگون 750

جی پی اس گارمین اورگون 750

ارتباط بیشتر، پیچیدگی کمتر
ارتباطات توسعه یافته جی پی اس گارمین اورگون 750 باعث شده تا دانلود نرم افزار، دریافت پیام های هوشمند¹ و آپلود ماجراجویی ها در Garmin Connect آسانتر از همیشه صورت گیرد. حتی شما می توانید اطلاعات موقعیت LiveTrack یا ژئوکاشه های پیدا شده را، واحد به واحد، با سایر وسایل دستی گارمین سازگار به اشتراک بگذارید.

آگاه سازی هوشمند توسط ارتباط بلوتوث با تلفن های هوشمند سازگار، این امکان را به شما می دهند تا ایمیل ها، پیام های متنی و هشدارها را روی جی پی اس خود مشاهده کنید. بنابراین شما می توانید از جریان پیام ها، هنگامی که از موبایل تان دور هستید، آگاه باشید. این جی پی اس توسط دو سیستم باتری، باتری های سنتی AA و باتری شارژی NiMH قابل استفاده است.

Garmin Oregon 750

Garmin Oregon 750

سرگرمی های بیشتر با Geocaching.com
ارتباط بی سیم وای فای و بلوتوث روی جی پی اس گارمین اورگون 750 استفاده از این جی پی اس را برای تجربه های هیجان انگیز ژئوکشینگ، آسانتر از همیشه کرده است. شما می توانید جی پی اس را بصورت خودکار با آخرین کاشه ها از Geocaching.com به روز نگهدارید. دیگر نیازی به وارد کردن دستی جهت یا استفاده از جزئیات چاپ شده کاشه ها روی کاغذ نیست.

گارمین اورگون 750

گارمین اورگون 750

گرفتن تصاویر مختصات دار
با دوربین 8 مگاپیکسلی جی پی اس از موقعیت ها عکس گرفته و آنها را به خاطر بسپارید. هر تصویر بصورت خودکار مختصات دار می شود، که به شما این امکان را میدهد تا در آینده دقیقا به همان نقطه بروید. شما می توانید تصاویر دلخواهتان را توسط Garmin Adventures (قسمتی از انجمن آنلاین گارمین) آپلود کرده و با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

جی پی اس دستی اورگون 750

جی پی اس دستی اورگون 750

مسیریابی
جی پی اس دستی گارمین اورگون 750 با مسیریاب جامع و راهنمای حرکت روی مسیر یا خارج از مسیر با استفاده از جی پی اس و گلوناس به اضافه سنسورهای ABC (ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نما) ارائه شده است. ارتفاع سنج داخلی اطلاعات ارتفاع را برای صعود و پائین آمدن به دقت بررسی می کند. در همین حال فشارسنج میتواند تغییرات وضعیت آب و هوا را براساس روند کوتاه مدت فشار هوا، پیش بینی کند. قطب نمای الکترونیکی سه محوره جهت را، چه درحال حرکت باشید و یا چه ساکن باشید، به شما نشان می دهد.

علاوه بر اینها، ویژگی TracBack جی پی اس گارمین اورگون 750 به شما کمک می کند تا از همان مسیر طی شده، به نقطه شروع برگردید.
علاوه براین می توانید موقعیت ها را بعنوان محل کمپ، موقعیت ماشین و یا سایر نقاط مورد علاقه علامتگذاری کنید تا در مسیر برگشت به آنها برسید.

جی پی اس Garmin اورگون 750

جی پی اس Garmin اورگون 750

لذت مشاهده روی صفحه نمایش واضح
جی پی اس گارمین اورگون 750 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 3 اینچی رنگی لمسی با وضوح بالا می باشد که صفحه نمایش آن در زیر نور خورشید قابل مشاهده است و قابلیت نمایش بصورت افقی و عمودی را دارد.
این جی پی اس می تواند از نمایش چند نقشه بصورت همزمان پشتیبانی کند، بعنوان مثال نقشه توپوگرافی ایران و یا نقشه شهری ایران گارمین ارائه شده توسط شرکت راه نقشه خاورمیانه و همچنین نقشه های دریایی ایران.


دوام و مقاومت در برابر نفوذ آب IPX7، سری جی پی اس اورگون برای نگهداری اطلاعات مسیرهای طی شده (ترک ها) و نقشه ها، بدون توجه به این که چه عاملی باعث پرت شدن و یا افتادن جی پی اس شود، امری حیاتی است. علاوه براین، شما حتی می توانید صفحه نمایش اورگون خود را با دانلود رایگان برنامه های کاربردی، ویجت ها و فیلدهای اطلاعات از فروشگاه² آنلاین Garmin Connect IQ شخصی سازی کنید.

برنامه ریزی برای سفر بعدی
ماجراجویی بعدی خود را با BaseCamp (بیس کمپ) برنامه ریزی کنید، این نرم افزار به شما امکان سازماندهی نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده (ترک ها) را می دهد. این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، حتی به شما امکان ایجاد Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) را می دهد که می توانید آنها را با دوستان، افراد خانواده یا سایر افراد جستجوگر به اشتراک بگذارید.

بیس کمپ اطلاعات نقشه های توپوگرافی را بصورت دو بعدی و سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر، شامل منحنی های تراز و  پروفایل های ارتفاعی نمایش می دهد. این نرم افزار همچنین می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را هنگامی که عضویت BirdsEye Satellite Imagery را داشته باشید، به جی پی اس منتقل کند.

برای مشاهده وسایل سازگار Garmin.com/BLE را مشاهده کنید¹
برنامه های کاربردی، ویجت ها و فیلدهای اطلاعات در صورت در دسترس بودن معرفی شوند، و همه آنها در یک زمان برای یک دستگاه در دسترس نیستند. لطفا وب سایت ما را برای مشاهده لیست محصولات فعلی Connect IQ بررسی کنید²

www.66s.ir
www.64s.ir
www.78s.ir
www.eTrex10.ir
www.eTrex20x.ir
www.eTrex30x.ir
www.Montana680.ir
www.Oregon750.ir

About Author

X