جی پی اس گارمین مونتانا 650

جی پی اس گارمین مونتانا 650

جی پی اس گارمین - مونتانا 650

جی پی اس Montana 650

جی پی اس دوربین دار با صفحه نمایش بزرگ و تحمل شرایط سخت محیطی

– صفحه نمایش لمسی 4 اینچ با امکان چرخش تصویر بصورت عمودی و افقی و قابلیت کار کردن با دستکش روی آن
– دوربین 5 مگاپیکسل با فوکوس خودکار
– قطب نمای سه محوره با فشارسنج بارومتریک
– امکان استفاده از سه عدد باتری AA یا باتری قابل شارژ لیتیوم یون

با آن به پیاده روی بروید. به شکار بروید. به روی آب بروید. جی پی اس Montana 650 دارای صفحه نمایش چشم نواز 4 اینچ رنگی با قابلیت چرخش تصویر در دو جهت و پشتیبانی از چندین نقشه مانند BirdsEye Satellite Imagery بوده و دارای دوربین 5 مگاپیکسل برای عکسبرداری است. جی پی اس مونتانا دارای ویژگی های کلیدی برای فعالیت های فضای باز، مانند قطب نمای سه محوره با کارکرد در حالت شیبدار و فشارسنج بارومتریک است. با خرید پایه خودرویی و نقشه مسیریاب راه ها، هدایتگر صوتی در هر پیچ شما را بصورت صوتی راهنمایی می کند.

صفحه نمایش بزرگ
جی پی اس Montana 650 دارای ویژگی های؛ صفحه نمایش عریض 4 اینچ، صفحه نمایش لمسی قابل مشاهده در نور روز که رنگ های شفاف بیشتری را ارائه می کند و تصاویر را با رزولوشن بالا نمایش می دهد. رابط کاربر آسان آن به معنی صرف وقت کمتر برای بدست آوردن اطلاعات و داشتن وقت بیشتر برای لذت بردن از فعالیت در فضای باز است. داوم بالا و عایق بودن در برابر آب، به جی پی اس Montana 650 امکان تحمل شرایط سخت محیطی را می دهد. گرد و غبار، خاک، رطوبت، آب حریف این مسیریاب مقاوم نمی شوند. مهم نیست کجا نشسته اید – در قایق، در ماشین کاروان یا روی یک موتور چهار چرخ – با مونتانا در خانه خود هستید.

گرفتن تصاویر ژئوتگ دار (دارای مختصات جغرافیایی)
با استفاده از دوربین 5 مگاپیکسل جی پی اس Montana 650، از مکان ها عکس بگیرید و آنها را به خاطر بسپارید. هر عکس بطور خودکار با دارا بودن موقعیت و مختصات جغرافیایی، ژئوتگ دار است، که به شما این امکان را می دهد که در آینده به سادگی به نقطه ای که عکس در آنجا گرفته شده، بروید. عکس بگیرید و تصاویر را در جهت افقی یا عمودی مشاهده کنید. مسیر گرفتن عکس ها را حفظ کنید و مکان گرفتن عکس ها را روی نقشه توسط BaseCamp مشاهده کنید. برای گرفتن عکس های بیشتر و یا دریافت و مشاهده تصاویر وسایل دیگر، از میکرو اس دی استفاده کنید.

با هر وسیله ای سفر کنید
با یک مجموعه از پایه های سازگار که برای Montana 650 طراحی شده، امکان استفاده از آن روی موتورهای چهار چرخ (ATV)، قایق ها، بعنوان جی پی اس دستی یا جی پی اس خودرویی بوجود آمده است. جی پی اس را با پایه خودرویی و نقشه مسیریاب سخنگو برای جهت یابی پیچ به پیچ هنگام رانندگی، یا پایه مقاوم موتورسیکلت و موتورهای 4 چرخ، استفاده کنید. 

به هر جایی که دوست دارید، بروید
افزودن نقشه های بیشتر روی مونتانا به سادگی امکان پذیر است. با بارگذاری نقشه توپوگرافی به دامن طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا را داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه شهری امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید. تصاویر ماهواره ای را با استفاده از BirdsEye Satellite Imagery به نقشه خود اضافه کنید  (نیاز به ثبت نام دارد). با امکان Custom Maps نقشه های کاغذی را به قسمت فایل های قابل دانلود روی جی پی اس مونتانا، انتقال دهید.

اشتراک گذاری بصورت بی سیم
جی پی اس Montana 650 به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را بصورت بی سیم با سایر کاربران جی پی اس های گارمین سازگار به اشتراک بگذارید. بنابراین اکنون دوستانتان نیز می توانید از اطلاعات پیاده روی  و یا ژئوکشینگ مورد علاقه تان لذت ببرند. به سادگی با فشار دادن ارسال “send” اطلاعات را برای دستگاه های مشابه ارسال کنید و اجازه دهید تا بازی شروع شود.   

حفظ موقعیت
با جی پی اس فوق العاده حساس ،گیرنده جی پی اس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس Montana 650 موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند. برتری آشکار: چه هنگامی که در جنگل های انبوه هستید و چه نزدیک ساختمان ها یا درختان بلند، در شرایطی که بیشترین نیاز را به پیدا کردن مسیر دارید، می توانید روی کمک جی پی اس Montana 650 حساب کنید.

هدایت آسان
جی پی اس Montana 650 دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی الکترونیکی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. فشارسنج بارومتریک آن تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید و نگاهی به تغییرات شرایط آب و هوایی داشته باشید. 

منبع انرژی دوگانه
جی پی اس Montana 650 دارای دو سیستم تامین انرژی با باتری است. شما می توانید از باتری های AA و یا باتری قابل شارژ لیتیوم یون، هر کدام که نیاز شما را بهتر برآورده می کند، استفاده کنید.

سرگرم شدن
جی پی اس Montana 650 از فایل های GPX ژئوکشینگ برای دانلود ژئوکاشه ها و جزئیات درست روی دستگاه جی پی اس پشتیبانی می کند. برای شروع ماجراجویی ژئوکشینگ خود از OpenCaching.com بازدید کنید. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه راندمان کار خود را بهبود می دهید. جی پی اس Montana 650 اطلاعات کلیدی، شامل موقعیت، نوع زمین، سختی، نکات و توضیحات را نمایش داده و ذخیره می کند، به این معنی که شما نیازی به نقشه چاپی و وارد کردن موقعیت ها ندارید! به راحتی فایل GPX خود را روی جی پی اس آپلود کنید و به شکار ژئوکاشه ها بروید.

برنامه ریزی سفر بعدی
مسئولیت ماجراجویی بعدی خودتان را به BaseCamp بدهید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر گردشگران به اشتراک بگذارید. نرم افزار بیس کمپ اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، می توانید حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را به جی پی اس خود منتقل کنید.

www.irangarmin.com

About Author

X