جی پی اس گارمین GPSMAP 78s

جی پی اس گارمین GPSMAP 78s

خرید تخفیف دار جی پی اس گارمین

 این جی پی اس قابلیت شناوری روی آب را دارد!

جی پی اس مستحکم GPSMAP 78s برای علاقمندان قایق سواری و ورزش های آبی که می خواهند بهترین تمرین و ورزش خود را داشته باشند ، دارای ویژگی های قطب نمای سه محوره، ارتفاع سنج بارومتریک، نقشه های رنگی، گیرنده فوق العاده حساس، قالب جدید لاستیکی دربرگیرنده در کناره ها، به اضافه شیار میکرو اس دی برای بارگذاری نقشه های بیشتر است.

سیر و سفر
جی پی اس GPSMAP 78s دارای نقشه پایه جهان است و شما به راحتی می توانید به هر جایی سفر کنید. مانند سایر جی پی اس های سری 78، جی پی اس 78s نیز دارای استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر آب و حتی قابلیت شناوری در آب را دارد.

پیدا کردن جهت
جی پی اس GPSMAP 78s دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی الکترونیکی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. فشارسنج بارومتریک آن تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید، و نگاهی به تغییرات آب و هوا داشته باشید. 

اشتراک گذاری بصورت بی سیم
جی پی اس GPSMAP 78ss به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار به اشتراک بگذارید. بنابراین اکنون می توانید  موقعیت محل ماهیگیری مورد علاقه تان را برای این که دوست تان آن را پیدا کند، برای او ارسال کنید. به اشتراک گذاری اطلاعات آسان است. برای انتقال اطلاعات به دستگاه جی پی اس مشابه فقط کافی است تا “ارسال” (“send”) را فشار دهید.

حفظ موقعیت
با آنتن جی پی اس چهارگوش فوق العاده حساس،گیرنده جی پی اس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس GPSMAP 78s  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند. برتری آشکار: چه هنگامی که در جنگل های انبوه هستید و چه نزدیک ساختمان ها یا درختان بلند، در شرایطی که بیشترین نیاز را به پیدا کردن مسیر دارید، می توانید روی کمک جی پی اس GPSMAP 78s حساب کنید.

افزودن نقشه
افزودن نقشه های بیشتر با مجموعه ای از نقشه های توپوگرافی، نقشه های دریایی و نقشه های مسیر روی میکرو اس دی  امکان پذیر است. با بارگذاری نقشه دریایی از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه شهری امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید (نقشه های سازگار را در قسمت نقشه گارمین ملاحظه کنید). شیار کارت حافظه داخل محفظه ضد آب باتری قرار دارد، بنابراین نگران نفوذ رطوبت نباشید. 
همچنین جی پی اس GPSMAP 78s از BirdsEye Satellite Imagery پشتیبانی می کند (نیاز به ثبت نام دارد)، که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر ماهواره ای را روی جی پی اس خود دانلود کنید و آنها را با نقشه ها ادغام کنید. علاوه براین جی پی اس 78s با  Custom Maps سازگار است، نرم افزار رایگانی که نقشه های کاغذی و نقشه های الکترونیک را به نقشه های قابل بارگذاری جی پی اس شما اضافه می کند. 

وصل شدن
شما گردش و سفر بزرگی داشته اید و اکنون می خواهید فعالیت های خود را تجزیه و تحلیل و ذخیره کنید. به سادگی جی پی اس را به کامپیوتر و اینترنت وصل کنید و با استفاده از Garmin Connect فعالیت خود را جز به جز تجزیه و تحلیل کنید و ترک ها را به دستگاه جی پی اس خود ارسال کنید. این سایت همه کاره به شما جدول فعالیت را ارائه می کند که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت خود را با استفاده از Google Earth روی نقشه مشاهده کنید. سایر مسیرهای آپلود شده توسط میلیون ها کاربر Garmin Connect را جستجو کنید و تجربیات خودتان را روی Twitter و Facebook به اشتراک بگذارید. شروع کار خیلی ساده است، بنابراین به Garmin Connect بروید، جستجو کنید و به اشتراک بگذارید.

سرگرم شدن
جی پی اس GPSMAP 78s از فایل های GPX ژئوکشینگ برای دانلود ژئوکاشه ها و جزئیات درست به دستگاه جی پی اس پشتیبانی می کند. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه راندمان کار خود را بهبود می دهید. جی پی اس GPSMAP 78s اطلاعات کلیدی، شامل موقعیت، نوع زمین، سختی، نکات و توضیحات را نمایش داده و ذخیره می کند، به این معنی که شما نیازی به نقشه چاپی و وارد کردن موقعیت ها ندارید. به راحتی فایل GPX خود را روی جی پی اس آپلود کنید و به شکار ژئوکاشه ها بروید. جی پی اس باریک و سبک 78s همراه حرفه ای شما در تمام فعالیت های فضای باز است.

کاربردهای عمومی جی پی اس
کاربردهای عمومی جی پی اس اساس کار دستگاه GPS تعیین موقعیت است و این کار با دریافت امواج ماهواره های GPS که در مدارهایی به دور کره زمین در چرخش هستند، انجام می شود. برای تعیین موقعیت، گیرنده GPS زمان های دریافت شده را با زمان خود مقایسه می کند . تفاوت این دو مشخص کننده فاصله گیرنده GPS از ماهواره مزبور می باشد. این عملی است که دقیقا یک گیرنده GPS انجام می دهد. با استفاده از حداقل سه ماهواره یا بیشتر، GPS می تواند طول و عرض جغرافیایی مکان خود را تعیین نماید (که آن را تعیین دو بعدی می نامند) و با تبادل با چهار (و یا بیشتر) ماهواره یک GPS می تواند موقعیت سه بعدی مکان خود را تعیین نماید که شامل طول و عرض جغرافیایی و ارتفاع می باشد. با انجام پشت سر هم این محاسبات، GPS می تواند سرعت و جهت حرکت خود را نیز به دقت مشخص نماید امروزه در بعضی مکان های ایران قادر به دریافت اطلاعات تا ۱۰ ماهواره هستیم و حداقل به ۴ تا ۵ ماهواره در هر زمان از شبانه روز و در هر مکان دسترسی داریم. هر قدر تعداد ماهواره های قابل مشاهده بیشتر شود معادلات اساسی تعیین موقعیت بیشتر خواهند شد و بنابراین زمان لازم برای تعیین موقعیت یک نقطه کاهش یافته و دقت تعیین موقعیت نیز افزایش خواهد یافت. نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ارتفاعی که GPS به ما می دهد با ارتفاع موجود در نقشه ها و اطلس ها فرق می کند. ارتفاع GPS نسبت به سطح مبنایی بنام بیضوی مقایسه یا سطح ژئوئید است در حالی که ارتفاع موجود در نقشه ها ارتفاع اورتومتریک می باشد که از سطح دریاهای آزاد محاسبه می گردد. مقدار اختلاف این دو مقیاس در بیشترین حالت حدود ۱۰۰ متر است. GPS اطلاعات موقعیتی را توسط اعداد و در یک سیستم مختصاتی بیان می کند. امروزه پر کاربردترین سیستم های مختصاتی Lat-Lon و UTM هستند. دستگاه جی پی اس یک رایانه کوچک است که جهت انجام امور خاصی برنامه ریزی شده است. بنابراین این رایانه با داشتن مختصات شما می تواند کارهای دیگری هم انجام بدهد. مثلا می تواند زمان طلوع و غروب خورشید را در موقعیت شما بگوید. همچنین زمان طلوع و غروب ماه. شاید خیلی جالب باشد ولی جی پی اس می تواند زمان باقیمانده برای رسیدن به مقصد مورد نظر را با توجه به سرعت شما محاسبه کند. همچنین میانگین سرعت شما، بیشترین سرعت، میانگین سربالایی و سرازیری مسیر، سرعت عمودی، موقعیت منطقه از نظر شکار و ماهیگیری و شکار در هر نقطه جهان، محاسبه مساحت یک نقطه ناشناخته و بر گرداندن شما از مسیر آمده را نیز می تواند انجام دهد. منبع ویکی پدیای فارسی
www.irangarmin.com

About Author

X